Canva, tasarım platformunda yeni bir evrim duyurdu. Bu sistem, adımlarını yenileştirerek Creative OS adını aldı. Bu sistemin merkezinde, “Canva Design Model” yer alıyor. Bu model, sadece statik görseller üretmek yerine, tasarımın mantığını, düzenini ve hiyerarşisini anlayan, tamamen düzenlenebilir tasarımlar oluşturabilen bir modeldir.
Canva’nın en büyük sürprizi, Affinity paketini ücretsiz hale getirerek yaptı. Affinity, profesyonel kullanıcılara yönelik satın aldığı yazılım paketidir. Bu, direkt olarak Adobe’nin pazar payını hedefleyen bir adımdır. Artık herkes, Canva’da tasarım yapmaya başladı!
Canva ayrıca yeni video, e-posta ve form araçlarını da tanıttı. Yapay zeka ile güçlendirilmiş Video 2.0, özel pazarlama e-postası oluşturucu ve marka kimliğine uygun formlar gibi araçlar, kullanıcıların direkt editör içinde yapay zekadan yardım almalarına izin veriyor.
Kullanıcılar artık `@Canva` etiketini kullanarak direkt editör içinde yapay zekadan yardım alabilecekler. Canva, tasarım platformunda yeni bir evrim başlatarak, kullanıcılarını daha fazla memnun etmeye başladı!
